Старатель
|
|
« Ответ #55 : Декабрь 15, 2011, 01:33:17 » |
|
Покопавшись как следует в закромах, нашел некоторые вещи Евдокии. Вроде на форуме их нет.
Клятва кровная. Втора привязка кровная еси клятва. Силу емлет обетование кровью сокреплённое да бесами утверждённое. Творися же по всяку пору, егда потребно. Творити же тако надлежит: кои обет заключают им же на шуйныих руцех, сиесть на длани да нутреной стороне я, кровь отворити потребно. Засим длани крепко свести персты соплетая, дабы сорастворилася кровь я и чрез то бысть бы обет сокреплён. Словеса же таковы един раз молвить тому, кто обетование творит: «Аз есмь имя, словеси обета, от начала дни сего по конце века сие обетование емлю и сокрепляю. Бысть бы сокрепление кровь, бысть бы свидетели беси, бысть бы порука жизнь земна, сила ведовская, порука бесовска да душа вечна. Аще же коей малостью приступися от обета сего, тако отъяся жизнь земна, сила ведовская, порука бесовска да душа вечна имя во крепость и дань вдася. От сих словеси да по конец веку. По веки вечныя аминь»
ПОРЧА, ДАБЫ ЧЕЛОВЕК ПО ВСЯ ВРЕМЯ ВО ДОЛГАХ ХОДИЛ Сея порча, дабы сколь человек во долг не занимал всё бы попусту шло. Сему человеку петля долговая да со кручины маяться да по судам ходить. Того ради собери пустоцвет да высуши, а во заход в повечерие тако наговори: «Есмь цветик полон да мног, а еси цветик мал да пуст, такое си же и ти пустоцвет, покрой покровом свом домину раба божия имя. Дабы жизню пусту прожил, дабы закрома пусты бысть, дабы пуста долюшка пала. Яко те пустоцвет не полниться, тако рабу божию имя доли пустой не избыть. Во веки вечные. Аминь». Да ко порогу во полунощь бросить да таково примолвить:«Иди матушка пуста долюшка, те нова домина по век раба божия имя. Аминь»
37 НА ВЕРЕТЕНО.ДОЛЮ ПОПРАВИТЬ. Сие деяние ,яко на порчу, тако и на благо творится. того ради взятии веретено да на млад месяц на зорьке вечерней нить красну испрясти. егда же прясть то и причёт молвить доколе не испрядёшь, дотоле и молвить. словеса таковы: "Пряду да сопрягаю до имя судьбину нову да долю иную, да долю худую .яко быхом на веце раба божия имя блага земны, то их несть, яко здравием крепок да разумом силён раб божий имя, то и се отьяти, яко со кровники своя во добром житии, то и расторгнется. кладу аз на имя наказ смертный да от смерти напрасной. древним чином да крепки словесе. по веки вечные аминь." Тако вершить три дни да и со того поделия переменится судьбинушка ворога, а егда минет три дни, то ко сему на закреп нить-то снесть на погост со пятаком единым на плату да на соименной могиле оставить.... а восхощешь благо сотворити, то во всём верши дело тако же да словеса ины молви, а ины словеса таковы:" "Рождён еси на свет бел раб имя, честны людия родом да кровь-то вся блага, да и породилися со рабом имя скорби да горести, да идут то за рабом имя скорби да горести, а и не избыти то вовеки. тако долюшку худу истребляю да нову долю имя сопрядаю. а и еси кои скорби да горести, хвори да болести, то и ныне несть. а и еси клятвы да обеты да ныне несть. а и был то раб божий да ныне то и крещение избыто. а и еси то кровники, то ныне отсечены.затворяю то сие деяние древним чином да великим наказом имя доли иной да доли доброй. по веки вечныя.аминь." А сею же нить достодолжно человеку наузом деять. На науз же такова примолвка:"На добру долю имя.по век живота.аминь.".да три узла и три разка сие молвить. слажено дело, а сию нить должно человеку у ся держати"(На форуме он есть, но не полный.)
Дабы богатьство приобресть. Сей обряд потребен, аще возжелаешь богатьство приобресть ни коим-то промыслом точию твердыим ведомыим делом, а ино хощеше наследи точию удобнее способ явися к богатьству, из сих о коих и помыслить несть причины. Тако посему сей обряд зело полезен, яко богату дабы преумножити достояние, тако и вовсе нищу дабы приобресть. Потребно же ради сего взяв монету, сколь може крупну зело полезно коли серебряну, а не медну. Да с сим соизыти на перепутье на млад месяц да во полунощь. Засим на заходну сторонушку поклонитися земно да со таковы словесы: "Созываю да сокликаю дружину бесовску, а буде мене порученники ко князю мира всеа. А буде мене послухи во потребе моея, а внемлете по словеси древлему, а ищите князя мира всеа милости потребе тыя. Аз хощу богатьству приобщитися, аз хощу удела ина, аз хощу приобресть чесо труды мнозими вдаде, то по мале времяни бысть бы ми. Аз хощу богатьствы николе праведны, аз хощу сведати таины бесовскыя, аз хощу благ ради житии во богатьстве же умре, аз хощу нужды николе ведати до последи днесь да до последи часу. Сия же вся еси треба,а ради тыя душу полагаю, душу полагаю да кровию сокрепляю, (на руце шуйныя кровь отворити потребно дабы зем оросила да отворити-то на длани яже с внутре), кровию сокрепляю да монету емлему во дань кладу. А и бысть бы по словеси сим, веком же николе расторгнися. По веки вечныя Аминь" Тако слажено.
ДАБЫ МЁРТВ ЖИВА К СЕ СВЁЛ. Егда хоронят коего человека, то ко гробу приступити да и заговор трижды молвити. потребно, дабы ни кой человек жив не в счёт творящего ,при сем не бысть. благо ежели мёртва по смерти во дому три дни во гробе держат и ежли по нощь кую сие творити, но сила и ежели пред погостом, егда идти мёртву на погост, то и имя сведать да и честь над ним трижды таков заговор.: "Во сокровенном царстьве да во тайном государстве еси хоромы мнози, а то не хоромы, то гробы сосновы да гробы дубовы. яко во сих хоромах еси, то людия мертви, да то и ти, (имя покойного), меж живыми ходе да смерти сподобися. а и нейди ти, во сокровенно царьство да во потоённое государьство един, а вземь ти от живых се сопутника, имя коего,(имя, коего извести потребно). доколе раба божия имя к се не взыщешь, дотоле во сокровенное царьство да во потаёное государьство не внидешь. тако еси коего перстом аз кажу, той те и сопутник. во веки вечныя. Аминь." Далее егда прилучиться с ворогом на кой тропе сойтись, то потаённо перстом укажи да мыслью молви:"Е те сопутник, (имя мертвого), яко бысть раб божий имя ворога, меж людия житель, тако ныне гроба сподобится. по веки вечныя. Аминь." Тако се и свершено.
Дабы дух мёртва во службу приставить Егда преставиться который человек да девятин доля по дому бродить, тако дух о пору ту удобно в послугу заключить в неволю. Для то короб осиновый вземь земи со могилы человека того давещицу его прижизненну. Со стола поминального хлеб да таков малый гроб сорок нощей надлежит заговаривать. Над тем-то гробом таковы словеса сорок раз молвить всяку нощь: "Отлучаю я раба божия (имя умершего), от гроба древесна, от свещ поминных, от молитв церьковных да от скорби сродников. Яко не внидет раб божий имя во чертоги небесны да тако ж не снидет до врат адских. Бысть рабу божию имя мене прислужником да пособником до часа суда страшна. Бытии всё рабу имя странником да порука мене перепутье. По веки вечные Аминь" Дале тот короб заколотить будто гроб да на перепутье во четыредесять перьву нощь зарыть. Да кроме, либо из гроба монету вземь, либо свой пятак оставь со примолвкой: "Бесам дань на пособь верну" Тако и конец делу.
|